Staden som bara växer?

Var ute och gick en promenad runt Munksjön med Ema för en stund sedan.
Var ett tag jag gick runt den där sjön, det var en riktigt härlig sväng. Satsar nog på ett varv på söndag också. Tog lite bilder på mitt lilla Jönköping. Mycket händer, är massa nybyggen överallt i hela staden.
Dessutom låg munksjön helt spegelblank, mycket mysigt!

Blank som en spegel


Här byggs det konserthus, ser väl inte världssnyggt ut direkt.




Jönköpings egna Öresndsbro. (Det hade hann bli mörkt när vi kom till andra sidan, fort gick det)


Stället i stan som jag tidigare varit emot är nu stans mysigaste.
Sitta här med en kaffe och en bok?


Och konserthuset i närbild, vad tycks egentligen?  (lilla Ema på bild också)


Det var svängen runt sjöa det! Nu ska jag ta mig en kopp te och mysa ner mig i soffan med en bok tänkte jag, skönt att börja en timme senare imorgon dessutom, sju istället för åtta.
Bara fyra arbetsdagar kvar av åtta, sen får jag vara ledig i hela sex dagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0