Tankar

Ibland skulle man bara vilja hoppa in i någon annans hjärna för att förstå hur dom tänker.
Eller höra allt folk tänker? Tänk vilken häftig grej, om man nu kunde välja just en specifik person och inte alla då, för i så falla hade man nog blivit dum i huvudet. Just nu hade jag velat förstå mig på mina egna tankar, men jag lyckas faktiskt inte. Tankar och känslor är bara svåra, komplicerade och oftast jobbiga. Men tänk om allt vore enkelt, oj så tråkigt det skulle vara då! Vad ville jag egentligen få ut av detta? Inte en susning, tänker nog bara för mycket när jag är irriterad helt enkelt. Jag behöver en utmaning i livet, en hobby, men vad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0