Vardagslyx

Alla behöver unna sig det där lilla extra någon gång ibland. Man är värd att skämma bort sig själv med det man tycker bäst om, som en bit choklad ibland tex.

Jag unnade mig min favorit idag, massage! Det är så underbart skönt (oftast), det är jag värd. Men jag har slarvat..
Brukar gå rätt regelbundet, sisådär var femte vecka. Har dock inte varit där sen i Juli och det fick jag ta skiten för idag. Fy fan vad ont det gjorde, hela ryggen var full med små knutor! Det var ingen avslappnande upplevelse direkt, men nu såhär efteråt är det riktigt härligt.

Resten av kvällen ska spenderas i tvättstugan och med att plocka i min lilla lägenhet. Dessutom tänker jag avsluta dagen med "Lite sällskap", detta underbara program värmer mitt hjärta. Det, en kopp te och en filt runt mig så är kvällen räddad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0