Äntligen Fredag.

Denna veckan har gått fort, men inte tillräckligt fort!
Har varit en hemsk vecka, galet kämpig, men samtidigt rolig (iaf på kvällarna).
Är så galet trött att jag hade kunnat somna sittandes men jag tänker hålla ut :)
Ska bli så skönt att inte behöva ställa klockan på 03.30 för än näst nästa vecka igen!...

Idag kommer Linus hit, äntligen! Har inte träffat honom på över en månad. Saknaden är alltid lika stor!
Blir en lugn helg med lite bio och chill med familjen, bor ju som sagt fortfarande hemma i huset.
Ska leka lite med hans nya kamera med, jag köpte den åt honom för en vecka sedan typ :) Och tolka leka hur ni vill, men jag menar testa den å så :)
Nu ska jag kolla lite på de idolavsnitt jag missat, sen ska jag åka och hämta honom.

Ååååååh, det ska bli så skönt att få sova tills man vaknar imorgon!!!

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0