Helg.

Helgen har gått så galet fort, hinner knappat blinka sen är det dags för nästa dag alla redan.
Helgen bara försvann! Men det finns inte så mycket att göra åt saken.
Helger är nog det bästa som finns, i alla fall dom som man är ledig på. Vilket i mitt fall är fem helger av sex.

Imorgon är det måndag igen, alla redan! Men det är rätt ok ändå, börjar jobba klockan 10 så jag ska väl inte klaga.
Det är dock rätt krävande att jobba 10-19, hela dagen hinner ju gå innan man kommer hem.
Och på tisdag får jag förhoppningsvis komma hem till mitt eget hem igen.
Jag och Linus var där borta idag, vi städade ur min kyl för det behövdes verkligen! Den har ju stått där helt orörd i tre hela veckor, äckligt!
Men oj så snyggt det kommer bli på toan! Helt underbart!

Just det, fixat en ny CD till bilen idag, med lite blandat smått och gott. Den blev riktigt bra, men vilken tid det tog. Datorn håller ju på att explodera så fort jag gör något! Får allt önska mig lite pengar till en ny nu när jag snart fyller år och till jul, så får jag hoppas den inte hinner pajja tills dess!

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0