Ingen ork.

Ne, har inte orkat blogga på några dagar, för har tänkt flera gånger att jag ska lägga upp bilder i samma veva men har verkligen inte orkat koppla in kameran i datorn så så kan det gå.
Haft en del att göra de senaste dagarna ändå :)

Är dessutom sjukt besviken så jag tappar orken.
Var i lägenheten i går kväll, typ inget har hänt sen i onsdags, de har varken börjat klinka eller kakla, så det kommer säkerligen ta nästa vecka också.
Det gör mig sur, vill hem igen, betalar trots allt hyra. Ska det verkligen ta över två veckor att kakla om ett badrum? Seriöst? Saknar mitt egna lilla hem, även om det går superbra å bo här så är hemma alltid bäst. Och ja, det där är mitt hem!

Ska fixa te mig de sista nu så jag e klar tills Ema slutar jobba, blir hem te henne för lite lördagsmys, det har vi gjort oss förtjänta av!

Skickar en liten hälsning till plutten borta i Varberg, ha så kul ikväll! Tänker på dig hjärtat.

Nehe, får skriva av mig och lägga upp bilder en annan dag helt enkelt, om inte ikväll.
Nu höjer jag musiken och skuttar runt! 

~N~



Kommentarer
Postat av: Linus

<3<3



2010-09-05 @ 14:29:43
Postat av: Linus

Skriv mer blogg då ;)<3



2010-09-06 @ 19:58:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0