Perfekt.

Man kan inte alltid vara perfekt, man kan inte alltid göra rätt. Det är faktiskt grymt lätt att göra fel, att göra misstaag, nästan för lätt ibland.
Jag försöker, jag försöker, jag försöker. Tillslut kanske man blir perfekt och slutar göra fel? Men hur kul hade livet varit då då?

Livet är rätt simpelt just nu, sova, vakna, jobba, äta, städa, sova, vakna, jobba osv osv osv....
Men snart är det äntligen helg igen, då blire fullt upp för lilla Ninas del!

Imorgon ska jag troligtvis äta pizza och kolla på tv och snacka skit med Simon.
På lördag blir det mys på G-kås i ullared med min underbara mamma, en riktig heldag.
Förutom några få timmar på kvällen/natten för då ska Nina festa lite med grabbarna grus & co.
På söndagen sen blir det en tripp till gällstad också, Lager 157, åh fullspäckat schema av shopping och annat skoj! Då följer troligtvis lillebror med också!
Jag kan INTE klaga på denna helgen alltså!

Ska bara stå ut med att gå upp klockan 03.30 imorgon också, sen är det frihet för några timmar! :)

Nu blir det till att fixa till naglarna innan jag ska lägga mig på min underbara spikmatta och somna, för andra gången idag!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Inse att du redan e perfekt <3



2010-09-24 @ 06:59:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0