Renovering av Badrum

Nu var det en lite mer än en vecka sedan jag fick flytta hem igen, till min underbara lilla lägenhet.
Har ett superfräscht badrum, tro mig det är skillnad.
Här kommer bilderna som jag lovat för ett tag sedan! Titta och njut av hur fint det är!

FÖRE


Såhär såg det ut före renoveringen. Äcklig plats matta (täckte fläcken med en matta), äcklig brunn, äcklig fog mellan kaklet, äckliga rör, gammal toa, osv osv. Längst upp till höger ser ni anledningen till att jag fått det renoverat, fukt hade kommit innan mellan kaklet så platterna där började lossna.

UNDER TIDEN


Renoveringen tog hela tre veckor, från början var det sagt två. Såg ut såhär i några dagar, sen hände lite, sen stod det still i några dagar till. Men resultatet blev ju bra till slut ändå.

EFTER


Färdigt! Det är verkligen supersnyggt nu. Skåpet är även på rätt höjd nu, i början nådde jag knappt upp. Det enda som stör mig lite är att de satt blandaren till duschen och duschslangen på två olika ,så det blir otroligt trångt där. Gillar inte när drapperiet drars in mot kroppen, men va fan det är grymt bra för att vara en gammal hyresrätt tycker jag. Toaletten är ny, handfatet är nytt (fast samma modell som innan), rören är i rostfritt och skåpet är nytt, lite mindre men grymt bra ljus (och inbyggt eluttag). NAJS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0