Rockbjörnen.

Har precis kollat på nästa hela Rockbjörnen och vet ni vad? Mina röster vann, nästan alla av dom i alla fall.
Helt galet bra! Dessutom ännu bättre, det avslutades med en livespelning med Hoffmaestro.
Kan inte släppa det, jag tycker dom är klockrena. Underbart go i musiken, man kan ju inte annat än ryckas med.
Tänker tillbaka till de gånger jag sett som live, åh va underbart bra de är!
Synd att de inte vann något bara, men ändå.
Längtar så efter att specialutgåvan ska landa i min brevlåda, beställde den självklart! Man har ju bara en chans på sig att få den liksom ;)
Nu blir det nana kudden för min del.


Såhär ska det se ut <3 Tänk att man varit mitt i en sådan smet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0