Bombnedslag

Igår lärde jag mig att vissa ord man trodde hade en betydelse,  faktiskt kan ha två.
bombnedslag tex. Jonas såg denna bilden och sa oooh vilket bombnedslag och jag bara.. vaaaah?!?!
Jag tolkar det som att de e nått som ser förstört ut, liksom hemskt fult, men de gjorde inte han. Mamma som var i samma rum förklarade för mig att ett bombnedslag för killar är någonting snyggt, läckert, hett liksom. Och ja, det kanske är sant, för annars hade ju inte han satt det, men snacka om att jag blev ställd  ;)

För övrigt så är håret det enda jag älskar på denna bilden, tänk om man hade tid för att låta håret självtorka varje morgon, då hade jag alltid varit lika snygg :O Wohoo.

 

Btw, har haft världens mysigaste helg med killen. Massa massa maaaaassa mys har det blivit! Grillat med min underbara familj har vi också gjort, vi va där i typ fyra timmar eller nått :O MYS! Sen va vi på Leva & Bo mässa idag med, men den var verkligen inget å ha. Å just det, igår var vi ute i löparspåret uppe vid axamo och sprang med, blir en ny tradition för oss från och med nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0