Helgen.

Oh vilken underbar långhelg jag har haft! Fullt med festligheter har stått på schemat, så som:
Custom motor show, mys på stan, stor rockfest, minigolf, film mys, lång promenad med mera. Ja, vad har vi inte gjort denna helg? Har varit superskoj å få visa lite av min stad för Sandra och Said dessutom, de verkade gilla det som de har sett i alla fall. Bäst av allt har självklart varit att få spendera massa tid med Jonas, mer än bara en liten helg liksom. Vi har verkligen haft det helt underbart, jag är väldigt kär i den där killen, jag tror det syns på mig också för den delen.




Kommentarer
Postat av: Sandora

Det syns verkligen! :D



2011-04-25 @ 20:43:19
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0