Hur lyckas man?

Jag tror vi var rätt trötta igår, jag och Jonas.
Han kom hit runt sex eller något, vi laga lite våfflor vilket var supergott sen la vi oss för att vila... och vilken vila det blev. Jag vaknade till strax innan nio av att något utanför skrek ett fjortisskrik... vi hade däckat, i två timmar. Så de va lika bra å fixa till sig och gå och lägga sig igen, somnade framför The wedding singer, vilket för övrigt är en helt underbar film! Sen tror jag vi sov i 12 timmar eller något innan vi vaknade igen, å nu sitter jag här å skriver av mig lite innan det blir en sväng in i duschen. Dagens planer var Leva och Bo mässa, men vi tar den imorgon istället. Vi ska till systemet å handla lite sen ut å springa för att sedan grilla å mysa hemma med hela familjen, skoj :) Tror i alla fall att Brorsan och Sandra ska vara med också, men man vet aldrig med dom. Jag älskar min familj i alla fall, den saken är säker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0