Torsdag

Imorgon är det äntligen fredag, men jag bryr mig inte riktigt egentligen, för jag är ensam i helgen. Önskar verkligen att jag var med Jonas, men vi kan ju inte ses varje helg...tyvärr! Jag får helt enkelt se till att klara mig själv och det brukar ju gå bra men inte ens i närheten lika bra. Imorgon blir det lite vårfest, ska bli skoj faktiskt! Och resten av helgen ska jag bara slappa runt och träna, ska dessutom få med mig mamma ut i löpspåret på söndag tänkte jag.
Sen är det snart torsdag, hoppas det går fort!

Har nyligen kommit hem från en liten löprunda, de är riktigt skönt. Har verkligen kommit igång, nu ska jag bara nå mina mål å göra det ännu bättre!
Dags för lite Glee såhär efter en stor tallrik med jordgubbar och mjölk :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0