Alla <3 Dag

Idag är den där dagen som så många fasar, även jag. Den där dagen då man ska spendera pengar å skämma bort folk. Den där dagen då kärleken ska flöda. Denna dag får mig att sakna dig, men samtidigt känner jag en oerhörd lycka (håller ut två veckor)!
Tur jag har Ema, min underbart fina vän, som förgyllde min dag med världens sötaste kort med texten " P.s. Du är aldrig ensam" TACK! Det var precis det jag behövde idag faktiskt, har varit lite down. Vi har dessutom spenderat kvällen på bio, hon och jag. Vi såg förhandsvisningen på Min Låtsasfru, den var helt underbart bra! Alla måste se! Ni kommer inte sluta garva!
Nu ska jag öppna min chokladask och flöta lite framför tvn innan jag somnar in i drömmarnas värld.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0