Another day

Lördag igen, å jag gillar helger men inte denna. Är ännu mer förkyld idag...huvudverken har släppt i alla fall och lungorna vill andas som jag vill att dom ska, men ändå, näsan bara rinner! Blir nog att spendera denna dagen med lite filmer och så också, kanske orkar plocka lite hemma, det var ju trots allt mitt mål för helgen. Men jag ska nog vila lite till innan jag tar tag i mig själv igen. Kan fortfarande inte släppa hur bra filmen "Dear John" var, ska försöka få Jonas att se den med mig nästa helg kanske :) Ja, som ni förstår blev det ingen bal för mig, jag orkar inte förklara varför men om det blir av nästa år så tänker jag förbereda mig ordentligt innan. Det blir ett gymkort för pengen istället, synd att min fina klänning inte blir använd än på ett tag bara.

Å mitt hjärta som är ute och leker havets konung på kryssningen skänkte mig många tankar i natt, var underbart att vakna och det första man ser är massa fina sms. Han är underbar!

Sandra B, du och jag har haft tur! Båda två har träffat toppen bra killar och inte bara det, dom är bästa vänner också :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Awee snuttan lilla...drick mycket te och ta hand om dig! :)

Ja gumman, vi har tur! Och Jonas gjorde ett smart val som satsade på dig. Finns nog ingen som passar honom bättre än du! :)



2011-02-19 @ 16:49:22
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0