Äntligen

Ja, nu var det äntligen helg igen. Jag sitter i min mysiga soffa och väntar, väntar och väntar. Jonas är påväg ner för att spendera helgen med mig! Han kom iväg supersent ifrån Katrineholm idag, men vad gör väl det.
Är så himla skönt med helg i vilket fall, varför kan man inte ha helg fem dagar och jobba två istället? Liksom byta lite på det... Hade varit toppen!

Sitter och försöker få tiden att gå..
Målar naglarna (för de orkade jag inte igår sen), har ätit lite och kollar på Stylisterna till det.
Är rätt kul, det roligaste är att det är en tjej ifrån Jönköping med.
Men kommer inte ihåg om det var hon eller hennes syster (tvillingar) med familj och pojkvän som vi spenderade en sommar semester med för ett antal år sedan. De har också båt nämligen och då var vi iväg några båtar och kanalade ihop. Men tror det var hon... Gillade henne inte då, hon var så stroppig mot mig hela sommaren. Gjorde inget annat än sov typ och när jag pratade med hennes kille blev hon skit sur. (men som sagt vettifan vem av dom det var).

Åh, kan inte tiden gå lite snabbare?

Btw, kroppen värker som faaaaan fortfarande!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jag håller med dig...helg i fem dagar, jobba i två... Men bara ibland kan det vara så! Verkar bli tråkigt i längden annars. :)

Hoppas ni får en mysig helg tillsammans! :) Kram



2011-02-26 @ 12:51:11
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0