Charmtroll

Jag har ett riktigt charmtroll till pojkvän. Kan fortfarande inte riktigt förstå att han är min, men det är han och han har varit min i två månader (och en dag) alla redan. Fick superfina blommor av honom igår, de står nu i mitt köksfönster och glänser. Har haft en toppen bra helg uppe hos honom faktiskt, överdrivet fort gick det dock denna gången. Igår hade vi pokerkväll med ett gäng kompisar till honom, riktigt skoj alltså! Fick dock ta det lilla lugna med alkoholen eftersom jag skulle köra tidigt idag. Innan jag åkte hjälpte jag Jonas, Said och Mattias att måla deras ansikten, de skulle åka till Stockholm och kolla Sverige mot Finland (Vi vann!) Dom blev så grymt snygga! Fast jag skrattade allt lite åt dom, hade inte gjort det där själv alltså;) Nu sitter jag som ett kolli i soffan och har ingen lust till något alls, tror jag ska gå å lägga mig eller nått... Har alltid extra svårt att somna natten efter jag somnat i din fanm, förstår inte detta.

 


Snyggast i stan!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha du lyckades verkligen få dem snygga! ;)



2011-02-13 @ 23:55:05
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0