Dear John

Har som sagt sett några filmer idag... den ena var Dear John, jag älskar den! Jag kommer nog kunna se den om och om igen, helt otroligt bra. Tycker att alla borde se den, faktiskt. Dessutom är huvudrollerna sjukt snygga båda två :) Ögongodis för både tjejer och killar, inte minst tjejer, Channing Tatum är så grymt het! Han kan både dansa (Step up) och spela tuffing (Fighting) och spelar både oberörd och romantisk på samma gång, mums säger jag bara. Men som sagt, väldigt bra film. Tårarna rann ner för kinderna ett antal gånger faktiskt, vackert.
Och denna fina låt att avsluta det hela med dessutom, kan det bli bättre än så?




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag får ladda ner den imorgon!



2011-02-19 @ 03:06:58
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0