En helt vanlig tisdag!

Började dagen med att jobba som vanligt, bjöd mina kära kollegor på chokladbollar som jag bakade igår, mycket uppskattat faktiskt :) Vet inte varför jag gjorde det egentligen, men ibland vill man sprida lite glädje.
Fortsatte dagen med möte med kollegor från Älmhult, alltid lika intressant faktiskt.
Jag trivs verkligen med mitt jobb just nu nu, med allt jag gör. Jag får göra saker jag trivs med fullt ut nu! Tro det eller ej men tull är något intressant faktiskt.
Efter jobbet mötte jag upp Emelie för mat på libanesisk restaurang, var nog andra gången jag åt det, MUMMA!
Vi satt där i säkert två timmar och snackade gojja, det var längesedan nu..... Vi har inte haft den bästa kontakten de senaste åren, från att ha varit supertajta, men jag är glad att vi börjar hitta tillbaka! Hon försöker pusha mig att komma igång med träningen ordentligt med, jag hoppas jag lyckas denna gången...
Men nu är jag hemma i min söta lilla etta och sitter å tittar på kylen, borde börja laga mat tills imorgon....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0