Friluftsdag :)

Idag har vi varit iväg på äventyr! Jag och Jonas mötte upp mamma, pappa, brorsan och hans tjej i Sjöbo. Skridskoåkning stod på schemat, i alla fall för grabbarna. Vi tjejer var bara ute och gick lite på isen, det räckte gott och väl för min del. När jag såg isen idag började jag fundera hur fasiken jag vågade gå på den så mycket förra söndagen, läskigt! Hade dock gärna snörat på mig ett par skridskor och testat jag också, men min hälsena gör så himlans ont att jag knappt kan gå idag. Ser ut som en gammal tant som behöver käpp och rolator när jag går, ONT! (Var på gymmet igår igen, blev lite för mycket tror jag)
I alla fall, mamma hade med sig korv å fika ner dit. Så vi grillade korv och drack kaffe med kaka till, mumsigt värre! Var en riktigt lyckad familjedag faktiskt! Vi är ju sex stycken medlemmar i familjen nu mera :)
Åh, i övrigt har hela helgen varit underbar! Nu behöver jag bara vänta fem dagar till sen drar jag, hjärtat och två vänner till iväg på äventyr :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0