I'm just a poser

Jag måste nu, jag bara måste, jag har försökt så många gånger men aldrig lyckats. På måndag drar jag till gymmet (om jag är frisk vill säga). Jag ska gå dit och skaffa mig ett hemskt kort, jag hatar gymmet, men jag måste. Mitt mål är att gå ner 10-15 kg så snabbt som möjligt. Nej jag kommer inte träna mer än tre-fyra dagar i veckan för att lyckas, men jag ska göra det. Jag är nöjd med mitt utseende från halsen och uppåt, så nu ska bara resten av kroppen trimmas, och det hårt. Jag får inte ge upp denna gången, jag bara måste lyckas! Dags att starta kampen mot latheten, dags att se till att inet ge upp, dags att lyckas!



Kommentarer
Postat av: sandra

Det klarar du av gumman! Du måste på något sätt lära dig att älska träningen...kanske det kommer av sig självt med tiden. Så blev det ju för mig! :) Håll ut de första två veckorna så rullar det nog på bra sen :)



2011-02-19 @ 16:50:54
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0