Lördag

Lördag igen ja, var inte längesen jag satt och skrev att tiden går fort men ändå för sakta. Men nu är jag äntligen i Katrineholm igen, hos världens finaste.
Just nu är han å Said iväg å hämtar nån matta, så passar på att skriva lite :)
Just ja, fick hem mina skor som jag köpte från Nelly nu i veckan, jäääävlar vad höga och snygga dom är.
Hade man inte sexiga ben innan så får man det i dom! Och det är inte varje dag man är över 180 cm lång heller för den delen;) Ska bara lära mig att gå i dom ordentligt så det inte ser fuckat ut, för då är det ingen idee, men än så länge går det bra!

Blä jag är seg, sov inte jättebra inatt, eller jo det gjorde jag för jag sov i mysigaste famnen. Men fick problem med andningen från ingenstans. Blev jätte tungt å de första jag täntke var "tur att akuten ligger på andra sidan gatan"! Men efter lite medicin och vatten började det släppa, var skönt att jag inte behövde lägga mig själv, utan hade någonstans att krypa ner, tror det hade blivit jobbigt annars :/

Nu ska jag bara va och njuta av helgen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0