Måndag.

Då har ännu en måndag lyckats springa iväg.
Det har varit en riktigt bra dag för att vara just måndag.
Arbetsdagen avslutades med massage, det ä så himlans härligt. Alla borde unna sig en massage lite då och då, själv går jag på det ungefär en gång i månaden, vardagslyx. Just nu sitter jag i soffan och väntar på att Spårlöst ska börja, ett måndagsmåste helt enkelt!
Usch, jag är verkligen jättetrött.. var svårt att somna i sin ensamhet igår, som vanligt. Men det går bara man vill, tillslut.
Har inget vettigt att skriva idag känner jag, ska nog bädda ner mig istället och störa mig på grannen som typ hoppar hopprep eller nått där uppe. Vettifan vad han håller på med men det låter förjävligt, VARJE DAG. Nehe :D hade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0