Ojsan!

Shit vad fort tiden går helt plötsligt! Ännu en helg har bara sprungit förbi! I och för sig gillar jag när det går fort, men kanske inte så här fort?
Hade i alla fall en stört skön helg, denna helgen också.
Spenderade fredagen med min lilla mamma, lagade mat och kollade tv.
Lördagen spenderades med Emelie, Lizette och senare även Patrik.
Tacos åt vi, drinkar blandades i överflöd, oh så skoj vi hade!
Utgång blev det, och den var klockren. Träffade massa goa gamla vänner dessutom!
Söndagen spenderades slappt med Emelie, Lizette och sedan även Marcus, film och pizza blev det då.
Ja, hellt underbart soft helg helt enkelt och oooj vad jag gillar drinkar!

Här kommer lite bilder på min outfit, kände mig supersnygg!




Kommentarer
Postat av: Mami

Åh den nya klänningen. Vad fin du är gumman:-)



2011-02-08 @ 16:53:51
Postat av: Nina

Vilken tur du köpte den åt mig, jag kände mig superfin :) Blev ett brett skärp till istället för bandet, blev superläckert :)



2011-02-08 @ 19:32:28
URL: http://happytimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0