Sjuk

It sux! Igår skrev jag att jag kände mig hängig... la mig tidigt för att kroppen skulle hinna vila upp sig. Vaknar idag, förkyld, huvudverk, halsont och problem med astman, allt på samma gång! Min otur det där, var dock ett tag sen jag var hemma dålig, så ja.... Men det kunde ju ha tajmat lite bättre kanske?

Har spenderat dagen med mängder av te, filmer i överflöd samt hunnit börja rensa lite bland all skit jag har liggandes överallt. Har dessutom beställt hem massa olika kaffe/choklad/te sorter från Tassimos hemsida. Man fick 200 kr att handla för när man reggade sig, så jag passade på, utbudet är inte så jättestort i affärerna tyvärr. Så nu får vi se om jag hittar någon favorit bland alla de 8 spännande sorterna jag beställde! Min lilla pärla den där maskinen och så gott det blir dessutom! (Tycker i alla fall jag)

Nu ska jag kollar klart på let's dance ifrån sängen, ligger redan nedbäddad i min OnePiece i soffan så behöver inte flytta mig speciellt långt! Slänger en tanke till hjärtat som är på Åbokryssning med sitt jobb idag, hoppas han har det riktigt skoj!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Awee lilla gumman... krya på dig!! <3



2011-02-19 @ 03:05:43
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0