Svettis!

Idag har jag kört mitt andra gympass på ett väldigt bra tag (förutom hemma i mammas och pappas gym då).
Ja, du läste rätt! Nina har gymmat, två gånger denna veckan dessutom. Kroppen verker, den har kämpat och det känns så jävla bra helt enkelt! för några veckor sedan satt jag och sa "aldrig mer gym" men ja... Jag älskar det! Känslan är underbar, jag känner mig verkligen duktig. Nu tänker du säkert att jag kommer ge upp, att jag kommer hålla på i max en månad, men denna gången får jag inte ge upp. Jag kommer klara det, jag måste klara det! Det är så himla härligt att svettas riktigt ordentligt, faktiskt. Dock behöver jag tyvärr köpa ett par nya löparskor som är anpassade till mina fötter, jag har blåsor överallt och fick kramp i fötterna efter min halvtimmes intervallträning på löpbandet. Ja, du tänkte rätt där också, jag har sprungit på ett band.... Nu ska jag slänga mig i sängen och njuta av hur duktig jag har varit.

Imorgon blir det tandläkaren för min del, usch jag gillar det inte. Men jag belönas med att min prins kommer hit senare på kvällen, längtar verkligen efter honom.
22 mil är långt, det är det verkligen... Men det är så värt det, han är fantastisk!

Nehe, som sagt, sängen nästa för min del! Kanske måla naglarna innan, de har varit ofixade några dagar nu. Måste ta tag i dom ordentligt snart. Vill egentligen gå och göra förlängning, men det kostar på tok för mycket just nu, har ju gått ner en del i lön.... Brukade göra själv förr, men det tar för lång tid, lägger hellre den tiden på gymmet framöver känner jag. Vad har hänt med mig? Jag ser fram emot att träna, läskigt!

Men nu, för tredje gången, nu slänger jag mig i sängen framför....just det... big brother! Nu tänker ni "va fan" men det är rätt rolig kvällsunderhållning, har ju ingen annan som kan underhålla mig så!

Nattinatti sötnosar :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Wohoo!! Sa ju att du bara behövde komma igång! Nu gäller det att du fortsätter prioritera träningen också. :)



2011-02-25 @ 14:20:02
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0