Träning

Har nyligen varit och tränat med mamma i deras källare, känner redan hur kroppen börjat verka, lite skakis i ben och armar är jag dessutom. Just nu sitter jag i soffan och bara tar de lugnt, det är inte alls dumt! Har fixat lunch och frukost tills imorgon, har diskat och plockat så nu får jag snart sova! Sitter och kollar på Den Hemlige Miljonären just nu, sjukt, man kan inte förstå att det finns sådan missär i Sverige också. Man skickar massa pengar utomlands, men vad gör vi för våra egna egentligen? Nu fy, ska lägga mig ner i sängen, lösa lite soduko och läsa lite får det nog bli.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Underbart att skaka lite efter träning! ;)



2011-02-15 @ 22:16:38
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0