Bäbis.

Igår fick jag en film på mig från när jag var bäbis, en liten liten liten miniplutt! Jag började titta på den igår kväll, jag kan inte riktigt förstå att det är jag, att jag har varit så liten. Mina föräldrar gulligullade med mig och fångade allt på film, helt underbart. Jag älskar er, mamma och pappa <3


Jag vägrade titta in i kameran, men mamma kunde jag titta på hela tiden


Pappa skulle få mig att sova middag, jag vägrade och då slapp jag:)


Dom gjorde allt för att få mig att skratta, men jag vägrade!


Jag gillade rosa saker redan då:)


Mamma <3

När jag får bäbis en vacker dag ska jag göra samma sak, fånga deras skratt, gråt, ja allt på film. Det är underbart att se nu när man är äldre och det måste vara minst lika underbart för mamma och pappa att kunna uppleva det igen.



Kommentarer
Postat av: Mami

Vi älskar dig massor <3



2011-01-22 @ 13:26:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0