Dagen

Idag har det varit en såndär konstig dag, en dag som börjar hur segt som helst, man tror aldrig att den kommer ta slut. Sen vänder det, tiden bara springer iväg, jobbigt! Vet inte riktigt vad jag har gjort idag. Jobbat, tränat, kollar handboll just nu, det är typ det...
Har inte vant mig vid att inte jobba skift. Har alltid velat jobba dagtid men börjar fundera på om det verkligen är så mycket bättre. Jag bor själv, har bara mig själv att tänka på, just nu är skift det bästa egentligen. Ibland har man långa sovmornar, andra dagar slutar man supertidigt och hinner med allt innan rusningstrafiken och ibland är man långledig. Nu slutar jag 16 varje dag, lyckas för det mesta jobba över dessutom... Sen måste man fixa allt det där vardagliga innan dagen slut. Visst, förstår dom med sambo och barn, då är det ju perfekt, men nu? Nja, jag vet ärligt talat inte... Den dagen jag inte bor själv och har någon att komma hem till, som jobbar typ samma tider, den dagen kan jag uppskatta dagtid. Det mest positiva är nog maten, den går på rutin, och även sömnen... men blä, ska sluta tänka.
Ibland är det bara bättre att hålla käft och köra på som vanligt.
Oh just det, har fått vara med och se hur en testlossning gått till idag, det var faktiskt riktigt intressant!
Nu ska jag kolla klart på när vi får storstryk av danskarna..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0