Det var jag

Sitter här i min ensamhet och kollar på handboll, det gick bra för Sverige idag igen :)
Spelar lite musik också, njuter av ledigheten, men dock överröstar grannens sjukt hemska musik min egen. Att det ska vara så svårt att fatta att "oj, det kanske låter lite mycket neråt i huset". Men jag ska väl kanske inte klaga, finns dom som har det värre. Tur det inte är samma sak varje helg längre, och synd att min musik inte ekar uppåt^^.
Vann precis 5 kronor på Keno dessutom, lika mycket som jag satsade haha! Spelar aldrig på Keno men testade och ja, fem rätt av elva, inte dumt! Hoppas jag har lika tur på min lottorad nu, tänk om man blir miljonär?
Vet inte vad jag skulle göra om jag blev snorrik egentligen, eller jo... Investera i ett hus hade jag gjort, och tagit MC-kort. Sen hade jag tatt med mig hjärtat på en liten semesterresa, hade varit skoj.
Ja det finns mycket att göra om man blir rik, förhoppningsvis får man inte storhetsvansinne :)
Men nu ska jag inte tänka på det, för det lär inte hända ändå. Nu ska jag poppa mig lite popcorn och unna mig ett glas vitt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0