En helt vanlig fredag?

Nej en helt vanlig kan jag väl inte säga att det har varit. Har varit ledig hela dagen vilket är väldigt skönt faktiskt, gillar att vara ledig men vem gör inte det? Började dagen tidigt dock, åkte med familjen till banken tidigt i morse, vi ska byta! Det kändes väldigt bra och har skapat lite semestersparande och pensionssparande, känns vuxet!
Efter detta drog jag hem till huset och tränade i gymmet i källaren, men det blev ingen längre stund. Fortsatte med att köra lite Yoga på deras Wii, det var kul om något, jobbigt var det dessutom vilket jag inte todde att det skulle vara.
Sen åt jag lite med pappa innan jag promenerade hem. Kände mig faktisk rätt duktig när jag kom hem runt ett tiden.
Ikväll är jag dock inte sugen på att göra något faktiskt, känner mig sådär tråkig idag, men vad gör väl det?
Ska spendera kvällen framför en dålig film hade jag tänkt mig, vilken vet jag inte ännu.  Suck, satsar på att vara på topp imorgon :) Vet inte riktigt vad som händer ännu men det ska vi se till att ändra på imorgon :) Nu ska jag tända ljus, koka te, mysa ner mig i soffan och drömma mig bort, sisådär 22 mil bort tror jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0