Helg

Äntligen är det helg! Har längtat efter detta hela veckan!
Har jobbat min första vecka med nya tjänsten, det har varit allt annat än en lugn vecka måste jag säga. Det är inget lugnt arbete jag har tagit på mig, men jag gillar det. Jag älskar verkligen det jag gör, trots att det är jobbigt just nu.

Nu sitter jag här och väntar på Jonas, han är påväg ner från Katrineholm för att spendera helgen med mig. Vi ska spendera kvällen med att avnjuta gott vin och en massa räkor, mumma säger jag bara!

~I'm Happy~



Kommentarer
Postat av: Sandra

Oooh vilken dundermyskväll det låter som! :)



2011-01-14 @ 21:24:36
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0