igen.

Ännu en helg har sprungit förbi, alldeles för fort! Fast den har varit helt underbar! Massa mys, hockey, handboll, festande, mm.
Haft fullt upp mest hela tiden, tror inte vi har suttit still mycket och liksom gjort ingenting(A).
Igår var verkligen klockrent, sjukt bra förfest, sjukt bra ös på krogen, ja hela kvällen/natten var klockren. Det måste göras om snart!

Men nu sitter jag här igen, själv som vanligt. Det är verkligen hemskt att se dig åka, och som du sa, de blir barra värre för varje gång. Men två veckor går snabbt, jag hoppas dom springer iväg, sen är jag i din trygga famn uppe i K-h igen! Tycker om dig väldigt mycket!

Nu ska jag försöka logga in på bankens hemsida igen, så jag kan betala mina räkningar någon gång. Det funkade inte innan när jag försökte.... suck! Varför bytte jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0