IKEA

Sitter just nu och kollar på Uppdrag Granskning och jag blir bara sur.
Vad vinner dom på detta egentligen? Kamprad är en av de smartaste mäniskor jag någonstin träffat. Han har lyckats med någonting stort, han har spridit sitt namn och sin dröm. Han är smålänning, han är grym! Skiter fan i vart han har lagt IKEA och hur det styrs, det är smart! IKEA kommer för alltid vara IKEA. Jag skriver inte detta för att jag jobbar på just, IKEA. Utan för att hela grejen är totalt klockren! Låt Ingvar få ha hur mycket pengar han än vill, det är hans ide, ingen annans! Visst att IKEA är ägt av utlänska bolag, det är fortfarande svenskt och kommer så vara! Och jag undrar egentligen, får man förfölja människor sådär?

När jag träffade Ingvar på jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0