Nyår.

Ett nytt år har börjat, kan inte riktigt förstå hur fort tiden går. Känns som om det inte var alls längesedan som man stod och skrek in år 2010. Ett år har gått sedan dess och mycket har hänt. Jag tänker inte göra som alla andra, blicka tillbaka på tiden, jag tänker blicka framåt. Trots att det har varit ett händelserikt och bra år ser jag fram emot tiden som kommer framöver. Att blicka tillbaka kanske kan var bra i och för sig, men nej, inte för min del.
Jag ser framåt och det med lycka i blicken.

Nyårsafton firades med underbara människor uppe i Katrineholm. God mat, gott att dricka och ja allt det där vanliga, men det var en fest som inte går att jämföra med någon tidigare. Glädje och sprallighet kan beskriva känslan jag hade i kroppen. Och det är så himlans kul att lära känna nya människor, speciellt sådana som dom! Dessutom så finns det inget bättre än att välkomna det nya året med någon som man tycker om. Jag fick allt det där man vill ha på ett nyår och inte att glömma raketer! Dock glömde jag att ta kort, illa men sånt som händer! Kan bjuda på en liten bild på min frissa dock, jag orkade inte engagera mig ordentligt men det blev visst bra ändå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0