Orka?

Haft en helt ok dag idag faktiskt, än så länge. Firat två utav mina kusiner som fyllde år igår, dom är för söta :)
I övrigt startade dagen inge vidare, vaknade helt kallsvettig och dö förkyld. Hade ingen feber som tur va och förkylningen la sig lite för stunden. Men nu sitter jag här med en näsa som vägrar sluta rinna. Dessutom har jag fått värsta mensverken ni kan tänka er! Jag hatar det! Blir att ta fram värmedynan, koka till lite te och äta massa vitlök, hade varit så himlans gott med choklad just nu men det ska jag hålla mig undan ifrån. Känner mig som världens tråkigaste idag också, men det är sånt man får ta.



Kommentarer
Postat av: rosanna

fin blogg:)) och fina bilder på dig :))



2011-01-08 @ 17:43:36
URL: http://rrosannaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0