P3 GULD

Igår spenderade jjag kvällen framför P3 GULD galan, jag älskar det! All musik som spelades var helt galet bra (med något litet undantag). Bäst av allt var att favoriterna Johnossi vann pris som årets grupp!
Så nu tänkte jag lägga upp två bilder från när jag var och såg dom i Huskvarna den 17/12. Tredje gången som jag såg dom live för den delen. Första gången var på Peace&Love i Borlänge, andra var på Mejeriet i Lund. Fler gånger kommer det att bli :)




Funderar på vad jag ska göra med denna dagen, ta ut julen är det dags för. Ja, jag är lite efter men det är så fint ju! Sen blir det lite annat fix, sånna där tråk saker som man måste göra, typ damma..
Ikväll blir det bio med Ema, vilken film vi ska se det har vi inte bestämt än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0