Söndag

Idag har det varit ännu en onödig dag, inte ett skit har hänt. Fast sen har jag inte mått bra heller, så det är väl inte så konstigt. Men samtidigt så hade man ju velat göra nått kul under helgen men men. Orkade ta mig till mamma och pappa för att få lite mat i magen bara :) Dessutom har jag kläder hängandes på tork i tvättstugan, så lite har jag väl gjort ändå.
Jag ser fram emot en händelserik helg nästa helg istället, Jonas kommer hit då! Han har lärt sig dricka vin i helgen, vilket gör mig väldigt glad för vad är väl bättre än ett glas vitt och trevligt sällskap en fredagskväll?;)

Nu ska jag spendera resten av kvällen framför tv'n med en kopp te. Imorgon vill jag vara på topp!
Börjar på en ny tjänst imorgon så ska ju jobba dagtid from imorgon, känns väldigt bra. Detta firas med bio på kvällen med mormor och mamma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0