Underbart

Jag har haft en helt underbar helg verkligen!
Min underbara pojkvän kom hit i fredags, vi mumsade på räkor och vin, lyxigt var det:)
Igår var vi och bowlade med min mamma, pappa, bror och brorsans tjej, det var riktigt roligt faktiskt. Jag har inte bowlat på jag vet inte hur länge, tyvärr har allt jag lärde mig när jag tränade försvunnit... Efter bowlingen såg vi HV-Timrå och åt mat från Pallas, myspysigt! Idag trodde jag dessutom att jag skulle halka å slå ihjäl mig när vi var ute å gick, jag gillar inte tö!
Men men! Helgen gick alldeles för fort, som vanligt. Nu blir jag själv i två hela veckor innan jag får krama om honom igen.
Men fy vad bra jag mår :)  Så ja, helgen har varit toppen verkligen, mer sånna tack!

Nu sitter jag och skrattar till Solsidan, det är ju så underbart! Dessutom har jag rört ihop världens godaste pastasås med färskpasta till, som jag ska lägga ner i matlåda tills imorgon.

(Är rätt sugen på ett sånt där motionsband som det görs en massa reklam om just nu, kanske hade vatt något?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0