2 cm

Ja, träningen går framåt, även om den inte går så bra som jag vet att den hade kunnat, av olika anledningar. Dessutom tror jag att jag börjar bli förkyld, bra tajming? NEJ! Det får inte hända.
Jag har tänkt köra järnet denna vecka, svettas som en gris och bli röd som en tomat är målet för denna månad.
Dessutom ska jag till älsklingen i helgen, då vill jag inte vara hängig!
Jag får proppa i mig C-vitaminer och dricker en massa te hela tiden, då klarar jag mig nog.

Men ja, rubriken... 2 centimeter... Det är vad jag har gått ner runt midjan på en månad... det ni!!!! För ni vet väl att det är midjemåttet som är det viktigaste?
Och mer kommer det komma, men det är en väääääldigt bra start för att vara jag. Nu ska jag sattsa än mer och vara än mer starkare när det gäller att motstå sötheter så kommer detta sluta väldigt bra tror jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0