Doh!

Jag börjar bli trött, redan!
Jag har sovmorgon imorgon, min första på tre månader dessutom. Tänkte vara vaken lite idag men tror jag går och lägger mig med min bok så fort sminket har åkt av.
Jag börjar inte för än 14 imorgon och innan dess ska jag sova och försöka skrämma iväg min förkylning, önska mig lycka till!

Dagen har spenderats på jobbet, lagom intressant dag... hum, folk alltså!
Sen skulle jag till apoteket efter jobbet och hämta ut en massa mediciner, på väg dit gick en plupp på mina glasögon sönder, ni vet dom som sitter mot näsan. De har trots allt suttit där i ett år och plast håller väl sisådär, så jag passade på att springa in till optikern för att byta dom. Nu sitter brillorna mycket bättre dessutom :)
Sen träffade jag Emelie, vi bakade lite och sen gick vi ett varv runt munksjön, eller ja... Det blev betyligt mer än ett varv här ifrån, en och en halv timme var vi ute och promenerade. Det var riktigt härligt faktiskt, men jag hoppas att förkylningen inte påverkas. Sen fikade vi lite och prata massa strunt sen var dagen slut, tiden går galet fort!

Men snart är det fredag igen, jag längtar som en dåre! Tänker krama sönder Jonas när jag kommer dit! Den där killen är helt otrolig alltså, han gör mig så jävla glad! Jag har haft sån himlans tur som har träffat honom och att det har blivit som det har blivit, det är verkligen lycka, ren jävla underbar lycka!

Nu blir det en sista kopp te, natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0