Fix och trix

Har precis beställt några coola saker, egen designat och allt som hör till.
Tänkte inte säga mer nu, ni får helt enkelt hålla er några veckor.
Men jag kan ju säga att ibland får man vara lite ego, det mår man bra av :)

Tänkte ta att skaka loss lite här i lägenheten, dansa runt lite och försöka bli lite svettig.
Borde egentligen ta mig till gymmet men jag känner verkligen för att ha en sån där dag som man aldrig har nästan, inte nu för tiden. En dag där man gör absolut ingenting, gå runt i myskläder med otvättat hår och inte behöva bry sig om något.
Bara hålla sig inne och slappa och slöa, det är vad min dag består av.
Dagen som dessutom snart är slut, alla redan. Tänkte lägga mig lagom tidigt idag så man är pigg imorgon, för att jobba och sedan spendera en stund av eftermiddagen på löpbandet.

Måste hitta mig en sån där hobby med, har sagt det många gånger förr men har ännu inte lyckats...



Kommentarer
Postat av: Sandora

Vad spännande!



2011-03-13 @ 18:22:16
URL: http://sandoraa.blogspot.com
Postat av: sprattelvinkel

Att vara ego är grymt underskattat! You go girl! ;)



2011-03-14 @ 02:58:25
URL: http://lindaswegdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0