God morgon

Vad skönt att vakna upp en söndag efter att ha druckit lite och varit ute på pubben och må bra. Inte vara bakis eller sleten, utan bara må riktigt bra. Alkohol är ett dumt påhitt som bara tröttar ut kroppen ju! Man kan ha riktigt kul ändå, utan att vara full, så de så! Fast ne, jag tänker inte bli nykterist!

Ni vill inte veta vad jag gör just nu... Haha jag satte på TVn och då började en gudstjänst, den är på fortfarande. Det är rätt harmoniskt ibland, de som går på TV är alltid lite sådär extra fina. Min lilla kristna sida som finns där inne kommer fram, det var ett tag sen senast. Fast dom snackar skånska så jag tror jag byter kanal nu ^^.



Kommentarer
Postat av: sandora

Man behöver ju inte dricka så mycket... ;) Lite alkohol gör ju att man oftast blir mer social



2011-03-13 @ 12:04:47
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0