Gynekolog?

Jaha, då har man varit hos den där gynekologen, igen...Ni vet, dom som man särar på bena för som i sin tur trycker upp en plastgrej i din käraste ägodel och gräver runt lite. Men det gick smidigt. Var nämligen så att jag har fått min första kallelse till cellprover, sånt man ska ta var tredje år från det att man är 23 fram till dess att man fyllt 60. Det vill säga att det lär bli en hel del sådana prover framöver. Intressant information va?

Nej kanske inte...

Nu ska jag i alla fall ta en liiiiten powernap efter denna hemskt tråkiga dag, fy vad den inte har varit rolig. Trött i skallen är vad jag är!
Sen efter det blir det att städa lite innan man drar sig ner till gymmet, är inte alls gymsugen :( var supertaggad för träning både igår och i morse, sen vände det! Får se hur det går med städningen, kanske blir ett danspass i lägenheten istället för det är jag mer sugen på. Bli glad och släppa loss till sjukt bra musik låter som en bra grej att avsluta dagen med, eller?
Dessutom är jag sugen på salladen jag varit och köpt mig till lunch tills imorgon... Fast jag får hålla mig.
Var nere på Hemköp medans jag ändå var i stan, där har de en sån där härlig salladsbuffé där du får plocka i en låda själv. Perfekt är det, man får ju precis vad man vill ha liksom :)
Nene, avslutar detta med en...ja just det... ego bild!




Kommentarer
Postat av: Sandora

Äre så illa? :( Hatar när de ska gräva runt... men men det är väl värt det.



2011-03-17 @ 17:53:01
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0