Helgen i Bollnäs/Alfta

Har ju som tidigare nämnt sepnderat min helg med Hjärtat och tre vänner i Bollnäs/Alfta, långt uppe i Hälsinglands skogar.
Det var en superhärlig liten helgutflykt. Dock var vi väldigt slitna hela bunten och bilresan hem var bara jobbig, men kul hade vi. Vilka underbara människor, Jolle, Sandra och Said ligger mig redan varmt om hjärtat. Där uppe träffade vi Jonas galna gamla klasskompis Henke, ojoj vilken sköning! Vi träffade även Jonas kompis Linda, tyvärr inte så mycket som vi hade hoppats på men det var också en trevlig prick. OCH, vilka underbart fina hus det fanns där uppe, åh jag ville ta med alla hem men det fick jag inte :( DUMMA! VILL HA!
Satt precis å kollade på bilder och filmer från helgen, vi var nog inte så nyktra någon av oss vid sådär åttatiden då de flesta av bilderna vart tagna, sånt som händer ;)

Jag och Jonas har inte lyckats bli bra på de få bilder som finns på oss två tillsammans, men i helgen fick Said några toppen bilder, hoppas jag får dom snart! För när min kamera väl är framme lyckas vi inte bättre än såhär.....


Kärlek <3



Kommentarer
Postat av: Sandora

Haha ja det var kul där! ^^ Awee du betyder mycket! Synd att du inte lyckades ta med dig några hus... nästa gång får du försöka lite till! :)



2011-03-07 @ 23:48:49
URL: http://sandoraa.blogspot.com
Postat av: sprattelvinkel

Vi träffades ju tyvärr inte så mycket, men det får vi ta igen nån gång tycker jag! :D Jag måste se till att pallra mig ner nåt tag å :)



2011-03-08 @ 01:01:52
URL: http://lindaswegdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0