Inreda

Sitter redan och drömmer mig bort till mitt nya hem. Lägenheten som jag bor i nu är inredd lite "tuffare", starka rosa färger kontra svart, vitt, grått och krom. I min nya stora tvåa tänker jag skapa en mer "romantisk" atmosfär, färger som babyrosa/blått och benvit/vitt. Jag tror det kan bli riktigt snyggt, men vet inte om jag ska göra det i hela lägeheten eller bara i vissa delar. Typ mjukare i kök och vardagsrum sen tuffare i sovrum och på toa, skapa lite kontrast liksom.
För att visa lite hur jag tänkt kommer här en liten innspirationstitt :)
Allt detta MÅSTE inhhandlas!!




Kommentarer
Postat av: sandora

Jag tycker du ska ha lite kontraster! :D



2011-03-17 @ 23:16:55
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0