Jordgubbar <3

Jag verkligen älskar jordgubbar! Tänker leva på det i sommar.
Köpte mig en ask igår, spanska dock. Har precis mumsat i mig dom med mjölk till, sådan sommarkänsla alltså. Längtar som bara den tills dess. Tänker satsa på att uppleva Sverige denna sommaren, mer än så vet jag inte.
Ska umgås med mitt hjärta så mycket som möjligt, hoppas på att han lyckas få semester samtidigt som jag :) Det kommer verkligen bli en toppen sommar.

Nu ska jag hämta upp tvätten sen sova, klockan ringer sjukt tidigt imorgon, 04.00.
Det var nästan tre månader sedan jag var vaken vid den tiden, började ju trots allt 05.15 förut. Känns spännande att se om man lyckas vakna ;) Sen åker IKEA-bilen ner till Älmhult för möte med tullrepresentanter från olika länder i Europa, ska bli intressant. Var på samma möte förra året, riktigt givande. Men man är alltid lika nervös, engelskan är tuff men jag klarar mig väldigt bra faktiskt :)
Har precis fixat en ny skiva att spela på högsta volym på vägen ner till hjärtat av IKEA.

NATTI :)



Kommentarer
Postat av: Sandora

FUSK!



2011-03-23 @ 22:16:48
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0