Kväll

Var längesedan jag jobbade kväll nu, tre månader sedan sist... eller ja, förra året senast!
Men idag satt jag i Luckan igen, de hade ont om folk så jag hoppa in. De va riktigt nice faktiskt! Tur hade jag med, vaknade verkligen än mer förkyld än vad jag var igår, så de va toppen att jag fick sova ut! Kom ihåg allt gjorde jag med, även om det var längesedan jag satt där.
Men ja, nu ska jag fixa klart lite sen sova, imorgon åker jag ju till Jonas igen :)
Fast just nu e jag arg, för han har inte skickat godnatt sms, å hur ska jag kunna somna då? :O NE JUST DE!! MORRRR*

Men ne, jag tror jag skiter i detta nu, får skriva mer efter helgen helt enkelt!

(Hoppas bara förkylningen försvinner lite till)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0