Lördag

Det är lördag och det är löningslördag dessutom! Det betyder att det kommer vara tryck på stan idag, hoppas jag!
Blir snart upphämtad av Ema, hon jag och Oskar ska dricka lite gott å leva livet ikväll. Håller tummarna för en störtskön kväll!

Förmiddagen har spenderats med världens finaste mamma :)
Vi har varit på A6 bla, Intersport har öppnat ett av europas största intersport här i stan, och ja... stort var det verkligen!
De hade en massa rea och så nu i helgen så jag var ute efter ett par träningsskor. OCH JAG HITTADE!!! Äntligen har jag ett par riktigt goa och bra löparskor! Nu är det bara att köra på, men det kostar att ligga på topp men de lär ju vara bra!
Om inte annat får man pröva dom i 30 dagar så det är ju asbra! Lägger upp bild imorgon..
Dessutom köpte jag en outfit för kvällen, svart spetsklänning med ett lila underlinne, superfint. Naglarna hittade jag ett lack till i exakt samma lila, mumma på det!

Nu ska jag torka håret sen dra, PUSSS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0