Lyxigt värre

Har precis gjort klart morgondagens matlåda, plus en extra.
Fläskfilé med potatiskroketter, rödvinssås och små ärtor.
Varit sugen på detta väääldigt länge så äntligen tog jag mig orken till att göra det. Mumma var det dessutom, för självklart smakade jag på maten!
Blev även en liten kladdkakebit över som man kan lyxa till med efter maten imorgon.
Har fikat med Katja, så då blev det som vanligt kladdkaka :) Sen kom Emelie förbi också, perfekt att hon med ville ha, för jag gillar inte när det blir en massa över. Finns ju inget värre än att gå och vara sugen och veta att man har kaka i kylen liksom!
Resten av kvällen spenderas i tvättstugan och soffan, har kört sex stycken maskiner med tvätt, usch!!




Kommentarer
Postat av: sprattelvinkel

Men guuud va gott!! Va duktig du är............ :)



2011-03-17 @ 13:17:39
URL: http://lindaswegdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0